El passat 29 d’abril, els alumnes de 1er curs d’Administració i Finances visitaren l’empresa olotina Alzamora Packaging, dedicada a la fabricació d’envasos i productes de cartró.
A la primera part van fer una interessant visita al museu, on comprovaren l’evolució de la impremta els darrers tres segles, gràcies a la magnífica col·lecció de màquines d’impressió de què disposen a l’empresa.
A la segona part de la visita van tenir l’oportunitat de visitar totes les instal·lacions de la fàbrica. Ens van explicar l’organització dels departaments de compres, comercial i administratiu i, posteriorment van veure el departament d’enginyeria, on ens van explicar el procés de disseny dels embalatges.
Finalment van fer una visita a les instal·lacions on es porten a terme els dos principals processos de producció: la impressió, i el troquelatge i van veure el funcionament del magatzem automatitzat i la secció d’expedicions, i ens van explicar l’organització de la cadena de subministrament. Tot plegat una visita molt interessant i productiva.
Voldríem agrair a en Joan Lladó, cap de producció, i a la Belén Luna, responsable de màrqueting i comunicació, per l’excel·lent acollida que ens van dispensar i per la seva disposició en la preparació i realització de la visita.